Regulamin

DEFINICJE

Runda – rozegranie 2 meczy na 2 mapach
Gospodarz – drużyna oznaczona hashtagiem Drużyna #1 na stronie Nadchodzące mecze
Goście – drużyna oznaczona hashtagiem Drużyna #2 na stronie Nadchodzące mecze

1. OGÓLNE

1.1. Organizatorem Polish Divisions są: pawel@polishdivisions.pl, adrian@polishdivisions.pl,
1.2. Mecze rozgrywane w trybie turniejowym 2v2 (Ranked),
1.3. Limit czasu: 15 minut,
1.4. Limit punktów: 50 fragów,
1.5. Mapy: Blood Run, Blood Covenant, Corrupted Keep, Ruins of Sarnath, Awoken, Molten Falls, Vale of Pnath, Tempest Shrine
1.6. W każdym meczu rozgrywamy dwie mapy,
1.7. Za każdy mecz zespół otrzymuje:
* 3 pkt za wygraną;
* 2 pkt za remis;
* 1 pkt za przegraną;
1.8. Zapisy odbywają się przez stronę zapisy.polishdivisions.pl.

2. HARMONOGRAM

2.1. Zapisy do ligi rozpoczynają się w dniu 10.11.2018 r.,
2.2. Ostatnim dniem zapisów jest w dniu 24.11.2018 r.,
2.3. Przydzielenie drużyn do dywizji przeprowadzi administracja Polish Divisions dnia 25.11.2018 w oparciu o aktualne w tym dniu ELO graczy w trybie 2v2 ranked,
2.4. Mecze będą mogły być rozgrywane od 26.11.2018 r.

3. WYMAGANIA

3.1. Zapisując się bądź pewny, że będziesz dostępny do rozegrania zaplanowanych meczy,
3.2. Każdy uczestnik ligi musi posiadać grę Quake Champions,
3.3. Każdy uczestnik ligi musi posiadać konto na platformie Discord,
3.4. Każda zapisana drużyna musi posiadać minimalnie 2, a maksymalnie 3 graczy,
3.5. Każdy zapisany zawodnik powinien podać podczas rejestracji nickname używany w grze Quake Champions,
3.6. Każdy zawodnik może grać tylko w 1 drużynie.
3.7. W lidze mogą brać udział osoby fizyczne, pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby nie mające pełnej zdolności do czynności prawnych mogą wziąć udział w lidze pod warunkiem uzyskania zgody opiekuna prawnego lub przedstawiciela ustawowego na uczestnictwo w lidze.

4. KSZTAŁT LIGI

4.1. Liga składać się będzie z 2 rund, w którym gracz raz będzie miał rolę gościa a raz gospodarza,
4.2. Tydzień ligowy (kolejka) trwa od poniedziałku do niedzieli,
4.3. Ilość tygodni ligowych (kolejek) będzie zależna od ilości zapisanych,
4.4. Harmonogram meczów jest ustalany przez administratorów ligi przed każdym tygodniem ligowym (kolejką) I będzie dostępny na stronie www.polishdivisions.pl
4.5. Nie rozegranie meczu w wyznaczonym tygodniu jest równoznaczne z przegraną,
4.6. Liderzy klanów mają obowiązek ustalić między sobą termin spotkania i poinformować o nim administratora ligi co najmniej 24h przed meczem.
4.7. W przypadku nie zgłoszenia administratorom terminu spotkania do piątku godzina 20:00, termin spotkania zostanie narzucony przez administratorów i będzie dostępny w zakładce Nadchodzące mecze.
4.8. Nie pojawienie się jednej z drużyn skutkuje wygraną drużyny zgłaszającej gotowość do rozegrania spotkania.
4.9. Nieobecność zawodników obu drużyn w ustalonym terminie skutkuje nieotrzymaniem punktów.

5. ZASADY GRY

5.1. Zainicjuj i ustal sposób kontaktu ze swoim przeciwnikiem,
5.2. Załóż lobby w grze,
5.3. Każda z drużyn wybiera jedną mapę – w pierwszej kolejności wybiera drużyna, która jest gospodarzem w danej rundzie (Drużyna #1),
5.4. Każda z drużyn banuje jednego championa na każdą mapę –  w pierwszej kolejności banuje drużyna, która jest gościem w danej rundzie (Drużyna #2),
5.5. Drużyna nie może się składać z 2 takich samych Championów,
5.6. Za standardowy serwer uznajemy serwer PL, w przypadku problemów z pingiem wybieramy DE.
5.7. Po każdej mapie obie drużyny zobowiązane są do wykonania screenshota z wynikiem końcowym i przesłania ich na discordowy kanał #wyniki. Nie dostarczenie przez jedną z drużyn screenshota traktowane jest jako uznanie wyniku opublikowanego przez drużynę przeciwną.
5.8. Wyniki meczu muszą być zatwierdzone na stronie turniejowej.
5.9. Obserwującymi (ang. Spectators) w grze mogą być tylko organizatorzy lub streamerzy PolishDivisions.pl.

Przykład (kolejność) wyboru mapy i banowania:
– Drużyna #1 wybrała mapę Awoken. Drużyna #2 wybrała mapę Blood Run.
– Na Awoken drużyna #2 banuje Clutcha, drużyna #1 banuje Keel’a. Bany obowiązują tylko na mapie Awoken.
– Po rozegraniu pierwszej mapy (Awoken) następuje banowanie dla mapy Blood Run: drużyna #2 banuje Visora, drużyna #1 banuje Galenę.
– Ban działa obustronnie tzn. żadna z drużyn nie może wybrać zbanowanych championów dla danej mapy.

6. PROBLEMY Z GRĄ (rozłączanie graczy i crash gry)

6.1. W przypadku błędu gry lub rozłączeniu gracza w trakcie meczu rozgrywana jest dogrywka trwająca:
– 10 min, jeżeli gracz rozłączył się z trwającego meczu (mapy) pomiędzy 5 a 10 minutą meczu
– 5 min, jeżeli gracz rozłączył się z trwającego meczu (mapy) pomiędzy 10 a 15 minutą meczu
6.2. W przypadku rozłączenia gracza przed 5 min meczu należy powtórnie rozegrać daną mapę.
6.3. Do wyniku końcowego meczu rozegranego w warunkach opisanych w pkt. 6.1 sumuje się się liczbę fragów zdobytych w meczu przerwanym oraz w rozegranej rozgrywce.
6.4. W nawiązaniu do pkt 5.7 obie drużyny zobowiązane są do wykonania i przesłania screenshotów:
– z wynikiem niedokończonego meczu (w momencie rozłączenia gracza)
– wyniku końcowego dogrywki

7. PRÓBY OSZUSTWA

7.1 Administracja ligi Polish Divisions nie zezwala i nie będzie tolerować żadnych form oszustwa
7.2 Używanie aimbota, wallhacka lub innych form wspomagaczy gry będzie skutkowało natychmiastowym wydaleniem z ligi

Kontakt

W celu szybkiego umówienia meczu i bezpośredniego kontaktu z organizatorami oraz graczami zapraszamy na serwer discord Polish Divisions: https://discord.gg/fsPZ6zE

Pobierz regulamin

Co mamy do wygrania

Zobacz nagrody